Saturday, December 7, 2013

Ramai

Au trecut deja 6 luni si lacrimile mele s-au transformat in fulgi mari si albi care imbratiseaza pufos si delicat pamantul. Primul fulg m-a facut sa ma simt atat de singura si de uitata de lume... Atat de fragila si de mica in fata unei lumi atat de mari si reci... Am vrut de multe ori sa mor in aceste luni dar se pare ca pana la urma mi-am dorit mai mult sa traiesc. Dorinta de a  trai o datorez unor oameni frumosi din viata mea. Unor oameni care au stiut sa-mi spuna exact ce aveam nevoie, cand aveam nevoie, nu neaparat prin cuvinte. In mine e inca iarna si gol si frig si e teama. Uneori intuiesc parca mugurii primaverii, ii astept sa-mi rasara gadilatori de sub piele, sa ma faca sa simt din nou cum creste viata. Pana va inverzi din nou in mine traiesc din vise care ma fac sa ma agat de viitor si din amintiri care dor si ma tin legata de trecut. Uneori ma intreb daca nu cumva astept zadarnic primavara. Si totusi...am sa lupt pentru viata. Sunt prea curioasa sa aflu ce mi-a mai pus la cale destinul. 


Candva credeam ca dor doar lucrurile triste si urate dar nu demult am aflat ca si tot ce-i bun poate sa doara. Ma doare frumosul, ma dor amintirile minunate, ma doare, ma doare cand nu am cu cine sa impart emotia...
Mi-am dorit intotdeauna sa calatoresc. Niciodata nu am avut atatea posibilitati sa vad lumea. Sunt invitata in locuri unde nici nu am indraznit sa visez ca as putea ajunge. E paradoxal, e prima data cand simt ca lumea mi se asterne la picioare si totusi...totusi nu am puterea si dorinta sa mai calatoresc nicaieri...nu singura. Nici sa visez nu mai pot singura, desi ma straduiesc. Singuratatea mi-a dezvaluit un fel de voluptate stranie si cu toate astea nu reusesc deloc sa ma imprietenesc cu ea...Am nevoie de oameni care sa se lase iubiti si care sa ma iubeasca. Ce-i de facut? Cumva trebuie sa ajung intai la un echilibru cu mine...Singura...Cred ca asta va fi cea mai lunga calatorie  a mea. Drumul spre mine prin singuratate...
Desi scrisul e intr-un fel plansul meu nu mai am puterea sa scriu... Imi vine sa plang dar nu resusesc, ma paralizeaza prea multa durere. In loc sa ma usurez mi se aduna din ce in ce mai multe intamplari care dor. Intamplari care ma fac sa simt ca sunt  o biata paiata insufletita doar de vointa destinului. Cu cat ma zbat mai mult sa ne fie bine, cu atat viata imi incurca mai mult sforile, ma ingenuncheaza mai tare si imi demonstreaza ca ma confrunt cu ceva cu mult mai puternic decat vointa mea. Poate ca trebuie sa ma opresc si sa trag aer in piept. Poate ca a venit momentul sa ma odihnesc o vreme si ca nu mai infrunt nimic,  sa ma abandonez si sa las totul sa curga prin mine...Sa vad unde anume ma duce curentul. Poate...sa ma opresc din fuga o vreme... Sa invat cumva linistea si tacerea...
Am avut zile tare grele iar despre ziua de maine nici nu vreau sa vorbesc. Ma intreba cineva daca am inceput sa pregatesc cozonacii. Nu dragii mei, din pacate am pregatit doar coliva, nu mai am putere si de cozonaci...Fetitele au gustat si mi-au spus ca e buna ca o prajiturica si ca o sa-i placa mult lui tati...Am tacut. Stiti voi ce-i durerea? Nu vreau sa  stiti, nu vreau sa o simtiti  sau sa o intelegeti nici unii dintre voi. Iar pentru cei care o cunoasteti...mi-e greu pentru voi si v-as strange in brate tara, tare ca sa uitati de ea... 
Acum nu am incotro, am sa ma prefac ca sunt si pentru noi sarbatori de iarna insa nu prea ma pricep sa mint... Pentru  voi, voi cei care va aveti unii pe altii, voi cei care va iubiti, care ati avut ghetutele incarcate cu bucurii si sanatate si dragoste, fiti constienti cat sunteti de norocosi. Uitati orgoliile si bucurati-va unii de altii, strangeti-va in brate si marturisiti-va dragostea. Haideti, amintiti-va sa traiti cu sinceritate si bucurie...exact ca atunci cand erati copii :)

Va imbratisez cu drag si va multumesc ca imi sunteti alaturi. Ghetutele noastre au fost pline cu dragoste :)

Soarele meu, nici nu stii tu, cat de mult imi lipsesti... Ramai...
http://www.youtube.com/watch?v=79i65Y8uOEA


5 comments:

  1. Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446

    ReplyDelete
  2. Timpul tău și-a eliberat sinele pentru sărăcie și barieră
    Distanța nu este o problemă, nu te uita să-ți cunoști corpul liber pentru sărăcie, părinții tăi trăiesc în viața săracă nu înseamnă că vei trăi în viață săracă, nu te uita înapoi, este timpul tău pentru a-ți elibera sinele pentru sărăcie
    (1) dacă vrei bani instantanee
    (2) dacă îți dorești înapoi fosta iubită sau iubitul tău
    (3) dacă doriți puterea de a conduce ministerul
    (4) dacă doriți să câștigați numărul loto sau pariați 9ja
    (5) dacă vrei să fii bogat fără sacrificiu de sânge uman
    (6) dacă vrei să-ți controlezi soțul sau soția
    (6) dacă doriți limba de comandă
    (7) dacă doriți să fiți membru al continuității
    (8) dacă sunteți în căutarea unui copil, soț, soție sau soluție la problema dvs.
    (9) dacă doriți ca afacerea dvs. să se mute ca și cum cunoașteți alții,
    (10) puterea de a câștiga cazul
    (11) puterea unui post înalt în biroul sau locul de muncă
    (12) dacă vrei farmec
    (13) dacă vrei o putere spirituală de a controla oamenii
    (14) dacă doriți un loc de muncă
    (15) dacă nu aveți soluție în străinătate, contactați acum baba pe e-mail: Ededetemple@gmail.com SAU whtasapp +38972751056 înainte ca ora să fie prea târziu ...

    ReplyDelete
  3. Aceasta este o mărturie despre munca bună a unui bărbat care m-a ajutat să-mi fac din nou căsătoria. Soția mea a urât brusc sexul, am încercat toate metodele, nici o muncă a devenit atât de rău încât a trebuit să se mute cu copiii la 12 ani și 3 luni de căsătorie. A trebuit să caut ajutor în afara cutiei, Într-o zi credincioasă, în timp ce navighez pe internet, căutam soluție Am întâlnit o serie de mărturii despre acest anume vrajitor numit DR.WEALTHY Unii oameni au mărturisit că i-a adus Ex înapoi, unii au mărturisit că poate arunca o vrajă pentru a opri divorțul. Etc. A fost o singură mărturie pe care am văzut-o, fiind vorba despre o femeie numită Maria Jose din Atlanta, SUA, care a mărturisit despre modul în care DR.WEALTHY și-a readus soțul în mai puțin de 72 de ore, ceea ce m-a atras intriga. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc DR.WEALTHY să încerc să-l contactez și i-am explicat problema mea. În doar 6 zile, soția mea nu s-a întors doar la mine, dar acum iubește sexul și nu se mai sperie de el. DR.WEALTHY este într-adevăr un om talentat și nu voi înceta să vorbesc despre el pentru că este un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și căutați o casetă de vrajă reală și autentică pentru a rezolva această problemă pentru dvs. DR.WEALTHY este răspunsul la problema dvs.
    Iată contactul său .. wealthylovespell@gmail.com sau +2348105150446

    ReplyDelete
  4. Ovo je svjedočanstvo mog života, moj ljubavnik je prekinuo sa mnom, znam da je moja krivnja što ga je natjerao da raskine sa mnom, kontaktiram dr. Lomija i objasnim što se dogodilo onda mi je pomogao da odradim neke molitve i moj ljubavnik mi se vratio moleći me da mu je žao što me još uvijek voli i danas smo ponovno zajedno i obećavam da nikada nećemo razgovarati s njim i danas smo oboje sretni, ako vam je također potrebna pomoć dr. Lomija da ga kontaktirate na liniji WhatsApp broja; +2349034287285 možete mu poslati e-mail; lomiultimatetemple@gmail.com za pomoć

    ReplyDelete
  5. Ovo je svjedočanstvo mog života, moj ljubavnik je prekinuo sa mnom, znam da je moja krivnja što ga je natjerao da raskine sa mnom, kontaktiram dr. Lomija i objasnim što se dogodilo onda mi je pomogao da odradim neke molitve i moj ljubavnik mi se vratio moleći me da mu je žao što me još uvijek voli i danas smo ponovno zajedno i obećavam da nikada nećemo razgovarati s njim i danas smo oboje sretni, ako vam je također potrebna pomoć dr. Lomija da ga kontaktirate na liniji WhatsApp broja; +2349034287285 možete mu poslati e-mail; lomiultimatetemple@gmail.com za pomoć

    ReplyDelete