Saturday, December 7, 2013

178 sau cea mai lunga calatorie


- Daiana, mergi spre casa?
Ma topeam de emotie cand auzem claritatea cu care baiatul asta superb imi pronunta numele...
- Merg, in ce parte o iei? Am raspuns privind trotuarul.
Speram sa avem drum comun dar as fi fost prea norocoasa, gandeam eu. Eram atat de timida incat nici nu aveam curajul sa il privesc. Eram atat de fericita sa stau langa el si desi nu ne vazusem decat de vreo trei ori pana atunci simteam ca o sa fie bine, nu imi era deloc teama desi eram putin bulversata. Intr-un timp atat de scurt auzisem numai ciudatenii despre el.
-Daiana, nu cred ca e ok pentru tine sa iesi cu Prundurel asta, lumea barfeste ca e cam golan, a facut niste tampenii cam mari prin liceu, ar fi pacat sa o patesti si sa suferi. -Asa imi spunea Alex Radvan, prieten de suflet si fost coleg de scoala.
-Am vazut ca umbli cu Andrei, nu ma cunosti dar stii, iti spun pentru binele tau, vezi ca asta e cam curvar, nu-i bine sa iesi cu asta, asculta ce-ti zic io!- Asa imi spusese o frumoasa necunoscuta pe care aveam sa aflu ulterior ca o chema Luminita.
-Daiana, ai innebunit, cred ca-ti cam place de Prundurel. Bai, ala nu-i de tine, e dubios rau, stiu multe tampenii despre el.- Doru imi facea curte si incerca sa ma protejeze cum stia el mai bine insa eu refuzam incapatanata sa ascult orice poveste. 
Imi placea baiatul si cu asta, basta! Parca nu auzeam nimic, nu ma interesau barfele ieftine, simteam ca el e omul meu si  vroiam sa ma conving singura.


Andrei  a gasit imediat un traseu  comun asa ca ne-am pomenit plecand impreuna de la facultate cu autobuzul 178. Stateam pe scaune unul langa altul. Nu indrazneam sa scot nici un cuvant de emotie, imi tineam mainile incrucisate in poala si imi framantam degetele.Asteptam un cuvant, ceva care sa imi dea curaj sa pot vorbi... Cu mana dreapta Andrei si-a tras maneca stanga a tricoului alb cu atata putere incat  si-a dezvelit pieptul, sfarcul stang. Am impietrit. Nu mai vazusem in viata mea un piercing in sfarc si nici nu auzisem ca ar exista asa ceva cu toate ca si eu aveam 5 gauri intr-o ureche. Era prin '95 daca imi amintesc bine.
-Iti place ? M-a intrebat razand de uimirea mea si scuturandu-si buclele.
-Mi l-am pus singur zilele trecute cu un ac gros.
Nici nu am putut sa raspund, clipeam doar foarte des, cuvintele mi se intepenisera in gat si in mintea mea nu gandeam decat: "Bai, asta e nebun, ce caut eu langa dementul asta? Ce caut eu aici?"  Am tacut si imi faceam planul cum sa sar din autobuz la prima statie si sa o iau la fuga, dar statia nu mai venea si tacerea s-a asezat intre noi apasatoare. Autobuzul a oprit in sfarsit dar nu am avut curajul sa trec pe langa Andrei si sa scap. Statia urmatoare, imi spuneam in gand...Cand eram mai adancita in planul meu de evadare Andrei a intrerupt iar tacerea:
- Auzi Daiana, tu  te-ai drogat vreodata?
Am raspuns rapid si contrariata de parca  ar fi trebuit sa se vada pe chipul meu ca sunt cumintenia pamantului, ca nu fumez, nu beau , nu ma droghez, nu...
-Auzi, da sange ai baut?
-Pooftim? Am intrebat uluita, crezand ca nu aud bine. Doamne, frumosul asta ma duce pe undeva si ma transeaza, trebuie sa scap repede de el, se vede ca oamenii astia nu m-au avertizat degeaba sa ma feresc.
Timpul parca se dilatase iar Andrei radea amuzat de panica mea. Nici nu mai stiu cum am ajuns acasa dar eram vie, nevatamata si groaznic de tulburata de ciudatul asta de care ma simteam irezistibil atrasa.
Ulterior, avea sa-mi spuna ca trecusem destul de bine testul de anduranta  si ca fusese foarte bucuros sa realizeze ca eram o fetita cuminte si linistita :) Nu stiu cum a perceput el calatoria cu autobuzul dar pentru mine a fost cel mai straniu si cel mai lung drum din viata mea. Eram atat de contrariata  si speriata...Mi-a trebuit ceva vreme sa inteleg ca asta si urmarise: sa ma socheze si sa imi atraga atentia cu orice pret :) 

Copii nebuni si frumosi...aveam 20 de ani...


4 comments:

  1. Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446

    ReplyDelete
  2. Timpul tău și-a eliberat sinele pentru sărăcie și barieră
    Distanța nu este o problemă, nu te uita să-ți cunoști corpul liber pentru sărăcie, părinții tăi trăiesc în viața săracă nu înseamnă că vei trăi în viață săracă, nu te uita înapoi, este timpul tău pentru a-ți elibera sinele pentru sărăcie
    (1) dacă vrei bani instantanee
    (2) dacă îți dorești înapoi fosta iubită sau iubitul tău
    (3) dacă doriți puterea de a conduce ministerul
    (4) dacă doriți să câștigați numărul loto sau pariați 9ja
    (5) dacă vrei să fii bogat fără sacrificiu de sânge uman
    (6) dacă vrei să-ți controlezi soțul sau soția
    (6) dacă doriți limba de comandă
    (7) dacă doriți să fiți membru al continuității
    (8) dacă sunteți în căutarea unui copil, soț, soție sau soluție la problema dvs.
    (9) dacă doriți ca afacerea dvs. să se mute ca și cum cunoașteți alții,
    (10) puterea de a câștiga cazul
    (11) puterea unui post înalt în biroul sau locul de muncă
    (12) dacă vrei farmec
    (13) dacă vrei o putere spirituală de a controla oamenii
    (14) dacă doriți un loc de muncă
    (15) dacă nu aveți soluție în străinătate, contactați acum baba pe e-mail: Ededetemple@gmail.com SAU whtasapp +38972751056 înainte ca ora să fie prea târziu ...

    ReplyDelete
  3. Aici, ai putea modifica costul întregii credințe. Aveți nevoie de ajutor spiritual, vrăjitorie pentru a vindeca tot felul de boli vraja de sarcină, vraja financiară, vraja de promovare a afacerilor, câștiga vraja Loteriei, fost vraja din spate, vraja de dragoste, răzbunarea vrăjitoare, lupus și multe altele. Atunci sunteți bineveniți în casa mea pe bază de plante. DM ?? pentru orice ajutor spiritual, contactează-mă pe WhatsApp: +2348129175848 sau e-mail: ededetemple@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Am fost atât de frustrat când soțul meu m-a părăsit și m-a blocat pe toate rețelele de socializare, am plâns toată ziua și noaptea, nu mi-a fost ușor până când am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care DR LARRY i-a ajutat să-și refacă partenerii, relațiile. , căsătorii și, de asemenea, vindecat multe boli, am fost puțin luminat și l-am contactat pe Whatsapp, i-am explicat situația mea și mi-a promis că mă va ajuta, mi-a spus ce să fac și am făcut exact ce mi-a cerut să fac, în 48 de ore după tot ce soțul meu a început să-mi trimită mesaje de masaj în care să-mi ceară să-l iert, a spus că nu mă va mai dezamăgi niciodată și am trăit împreună în pace și fericire, de fapt căsnicia noastră a fost una dintre cele mai bune din țară. , toată ziua de mulțumire către DR LARRY:
    Contactați-l pentru ajutor dacă aveți nevoie: DOCTORLARRY268@GMAIL.COM

    Whatsapp: +2349045968228

    ReplyDelete